Anna palautetta Rikosuhripäivystyksen (RIKU) toiminnasta
Anna palautetta Rikosuhripäivystyksen palveluista täyttämällä lyhyt asiakaspalautekysely. Palautteet auttavat meitä parantamaan palveluitamme. Kaikki palaute käsitellään, ja olemme kiitollisia jokaisesta palautteesta. Palaute annetaan nimettömänä.
Mihin palautetta käytetään?
Palautteiden avulla seurataan toiminnan laatua sekä kehitetään RIKUn palveluja vastaamaan asiakkaidemme tarpeita parhaalla mahdollisella tavalla. Saamme tietoa esimerkiksi siitä, millaisia koulutustarpeita henkilöstöllämme on tai miten voisimme kehittää verkkosivujamme. Toisaalta palaute tuo myös onnistumisen tunteita ja motivoi työntekijöitä sekä vapaaehtoisia. Saadut palautteet osoittavat myös rahoittajille palveluidemme merkityksen. Palautteita voidaan käyttää nimettömänä koulutustarkoituksessa ja palvelujen markkinoinnissa. Palautteet käsitellään siten, ettei palautteen antajaa voi tunnistaa.
Palautelomake RIKUn yhteistyökumppaneille