Siirry sisältöön
Anna palautetta

Rikosuhripäivystys on julkaissut esitteitä selkosuomeksi

Rikosuhripäivystys on julkaissut uutta materiaalia selkosuomeksi. Tarjolla ovat muun muassa seuraavat tietopaketit saavutettavina pdf-tiedostoina ja verkkosivuina:

Kaikki selkokieliset esitteet: Neuvoja rikoksen uhreille selkosuomeksi

Lue lisää

Vammaisiin ihmisiin kohdistuva väkivalta
Blogi: Kun vammainen ihminen joutuu väkivallan uhriksi, hänen voi olla vaikea hakea apua



RIKUn logo
Tietosuoja

Sivustollamme käytetään evästeitä (cookies). Keräämme evästeiden avulla sivuston kävijätilastoja ja analysoimme tietoja. Tietojen keräämisen tavoitteena on kehittää sivuston laatua ja sisältöjä. Eväste on käyttäjän tietokoneelle lähetettävä ja siellä säilytettävä pieni tekstitiedosto. Evästeet eivät vahingoita käyttäjien tietokoneita tai tiedostoja. Käyttäjä voi tyhjentää evästeet käyttämänsä laitteen selaimen asetuksista. Evästeet voivat olla tarpeellisia joidenkin palveluiden asianmukaiselle toimimiselle. Useimmat selaimet mahdollistavat eväste-toiminnon kytkemisen pois käytöstä.

Lisätietoa tietosuojasta sivustollamme löydät täältä: https://www.riku.fi/rikosuhripaivystys/tietosuoja/